Новий телеканал Медведчука пропрацював годину після запуску

Телеканали Медведчука

Новий телеканал "Перший незалежний", який пов'язують із народним депутатом від ОПЗЖ Віктором Медведчуком, припинив мовлення на супутнику майже через годину після виходу в ефір.

Це сталося в п'ятницю, 26 лютого, у день запуску каналу. Видання "Страна", посилаючись на коментар представників нового медіа, пише, що "Перший незалежний" було вимкнено на супутнику, також його почали вимикати від ефіру через кабельні мережі.

Водночас телеканал продовжує мовити в інтернеті, зокрема, на своєму YouTube-каналі.

Головний редактор "Страны" Ігор Гужва написав у Facebook, що блокування роботи медіа нібито сталося "без формальностей".

Пізніше секретар РНБО Олексій Данілов заявив, що припинення мовлення може бути "Божою карою". Також він запевнив, що відомство до цього не причетне.

Телеканал почав мовлення на супутнику Astra 4A, його можна було знайти в кабельних мережах провайдерів "Воля", Triolan та інших.

Скриншот

Нагадаємо, "Перший незалежний" створили журналісти телеканалів "112 Україна", ZIK і NewsOne, яких заблокували у зв'язку із санкціями РНБО. Нове медіа увійшло до складу медіахолдингу "Новости", статутний капітал якого становив усього 100 гривень.

Секретар Ради національної безпеки та оборони Олексій Данілов 26 лютого заявив, що санкції проти нового телеканалу Медведчука можливі в разі порушень.

Як повідомляв OBOZREVATEL:

  • Президент Володимир Зеленський своїм указом ввів персональні санкції РНБО проти правої руки Медведчука Тараса Козака та належних йому телеканалів – 112, NewsOne, ZIK.

  • Представники медіа, які потрапили під санкції, заявили, що рішення РНБО – це "розправа над неугодними ЗМІ".

УкраїнаКанали МедведчукаЗМІ"Опозиційна платформа - За життя"Ігор ГужваВіктор Медведчук