''Воювати з РФ небезпечно'': на Одещині спалахнув скандал через російську мову

65,0 т.
''Воювати з РФ небезпечно'': на Одещині спалахнув скандал через російську мову

В Олександрівській школі Лиманського району Одеської області спалахнув скандал через те, що діти вивчають російську мову за підручником, у якому присутня кремлівська пропаганда і прославляння країни-агресора.

Так, на сторінках видання двоголового орла називають символом величі і застереженням щодо того, що "з Росією воювати небезпечно". Крім того, у книзі дітям нав'язують думку про спорідненість української та російської мов. Про інцидент розповів громадський активіст Руслан Демчук, який і опублікував фото скандального підручника на своїй сторінці у Facebook.

"А ви бачили двоголову хіщную курку в небі, з якою "воєвать апасна"?! Одещина. Рузкій язик. 3 клас. Чому на п'ятому році війни з Російською Федерацією 8-річних дітей вчать поважати і боятися символів країни-агресора? Що дітям насильно вбивають в голови, в той час, коли їх возять по шпиталях, де поранені, по зустрічах з АТОвцями? Закладається міна... Через десятки років будемо мати горе!" - написав він.

Відео дня
Підручник, який спровокував скандал
Підручник, який спровокував скандал
Підручник, який спровокував скандал

У коментарях Демчук зазначив, що підручник було видано ще у 2013 році, отже, діти вчаться за ним уже п'ять років.

Користувачів мережі також вкрай обурив кричущий інцидент, і вони висловили свою думку з цього приводу у критичних коментарях.

"Це реально злочин!", "Офігєть", - волали гості! Це директору школи за ґрати так захотілося? Побутовий сепаратизм від 3 до 5 наразі", "Жесть", "Ніби й не було цих останніх п'яти років, ніби й не було анексії Криму, окупації Донбасу і десятків тисяч загиблих і скалічених. А ще тисяч осиротілих дітей і посивілих від горя матерів. Що ж ми за народ такий?!" - обурюються люди.

Скандал в школі

Скандал в школі

Як повідомляв OBOZREVATEL, раніше відоме харківське видавництво навчальної літератури "Ранок" втрапило у грандіозний скандал - воно випустило книгу "Рослинний світ", у якій тимчасово анексований Крим позначило як російську територію. Пізніше керівництво компанії вибачилося за інцидент, назвавши його прикрою помилкою.