У Львові газета замінила телепрограму забороненого каналу Козака траурною рамкою. Фото

Телеканал ZIK

Львівська газета "Ратуша" розмістила траурну рамку на місці телепрограми забороненого санкціями телеканалу ZIK народних депутатів від ОПЗЖ Тараса Козака і Віктора Медведчука.

Про це повідомляє в Telegram видання "Телеграф" (щоб подивитися фото, доскрольте до кінця сторінки).

Як видно на світлині, надруковано телепрограми усіх телеканалів, і лише у стовпчику "ZIK-TV" – рамка з "траурною стрічкою" в кутику.

Нагадаємо, що крім телеканалу ZIK, було заблоковано "112 Україна" і NewsOne. Їх позбавлять ліцензії щонайменше на п’ять років.

Перший заступник голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Валентин Коваль заявив, що роботу цих медіа було припинено з декількох причин і питання свободи слова, яке постійно намагаються порушувати, не є головним у цій ситуації.

Вже цього тижня Нацрада збере ще одне засідання, на якому розглядатимуть порушення, які зазначені канали демонстрували протягом останнього часу.

Голова Нацради з питань ТБ і радіомовлення Ольга Герасим'юк зазначила, що крім заблокованих каналів "112 Україна", ZIK і NewsOne, величезну кількість попереджень за порушення стандартів журналістики отримував і телеканал "НАШ".

Телепрограма газети "Ратуша"

Як повідомляв OBOZREVATEL:

УкраїнаЛьвівсанкцииZIKВіктор МедведчукТарас Козак