За скандальне інтерв'ю принцеси Діани BBC виплатить королівській сім'ї 1,5 млн

2 хвилини
4,1 т.
BBC виплатить 1,5 млн компенсації за скандальне інтерв'ю принцеси Діани

Британський телеканал BBC виплатить королівській сім'ї компенсацію в розмірі 1,5 млн фунтів стерлінгів за скандальне інтерв'ю, яке в 1995 році взяв у принцеси Уельської Діани кореспондент Мартін Башир. Журналіст показав підроблені документи, чим змусив леді Ді зробити кілька відвертих заяв.

Відсоток від доходів, які корпорація отримала від продажу прав на трансляцію цього інтерв'ю, також входить у суму компенсації. Про це пише видання Daily Mail (щоб подивитися фото, доскрольте до кінця сторінки).

У джерелі також говориться, що королівська сім'я планує витратити отриману суму на благодійність. Однак поки залишаються невідомими точна дата і умови виплати коштів.

Принцеса Уельська Діана.
Відео дня

Близька подруга принцеси Уельської Роза Монктон заявила, що вважає рішення про компенсацію розумним та правильним. Але вона додала, що навіть така значна сума не здатна "стерти провину або відшкодувати збиток" сповна.

Принцеса Діана.

Також відомо, що "офіційні особи, які представляють королівську сім'ю", нічого не говорили телеканалу про компенсацію. Вперше про це заговорив брат принцеси Діани Чарльз Спенсер.

Нагадаємо, що в інтерв'ю в 1995 році принцеса Діана розповіла, що в її шлюбі з принцом Чарльзом було троє людей. Вона говорила про Каміллу Паркер-Боулз, яка зараз є дружиною принца Чарльза.

Сини леді Ді – Гаррі та Вільям.

Як повідомляв OBOZREVATEL, раніше принци Вільям і Гаррі розкритикували колишнього журналіста BBC Мартіна Башира за те, що він обманом взяв інтерв'ю у їхньої матері принцеси Діани. Принц Вільям зазначив, що інтерв'ю "зіграло велику роль у погіршенні стосунків батьків", тоді як принц Гаррі додав, що необдумані дії журналістів мали безпосередній стосунок до смерті матері.