УкраїнськаУКР
EnglishENG
PolskiPOL
русскийРУС

Бігмір, підрахуй!

3,9 т.
Бігмір, підрахуй!

В українському Інтернеті ПП, в УАнеті скандал! Саме так, не більше і не менше.

"ОБОЗ" був нахабно виключений з так званого "незалежного" рейтингу bigmir.

Не встигли отзвенеть келихи в офісі "ОБОЗа" з приводу перемоги сайту в рейтингу інформаційних ресурсів українського Інтернету, як bigmir підкрався непомітно ...

"Обоз" був звірячо виключений не просто з розділу "Новини", а взагалі з "шановного" рейтингу.

Причина - банальна, як американські валянки.

"ОБОЗ" у впертій конкурентній боротьбі 17 березня с. р. вийшов на перше місце в розділі "Новини" рейтингу bigmir . Так, щоб зробити це місце міцним і стійким, знадобиться ще багато часу. Зате друге місце за "Обоз" закріпилося настільки міцно, що у сайту "Кореспондент" не залишалося жодних шансів нас наздогнати.

Судячи з усього, це сильно образило інтернет-холдинг "Супутник-медіа", до складу якого входить як "Корреспондент.нет", так і рейтинг bigmir.

Зручно грати в футбол, коли суддя - член твоєї команди, більше того - грає в нападі. Приємно рулити рейтингу, коли в будь-який момент можеш прибрати з нього свого конкурента, та ще тебе обігнавшого.

На честь цієї безпрецедентної події "ОБОЗ" дарує Ківаловим від Інтерет - рейтингу "Бігмір" нове доменне ім'я - www.pidrahui.com.ua (безоплатно, тобто даром).

Цю замітку ми написали 17 березня. На сайті вона провисіла всього лише годину. Ми вирішили її зняти - все-таки сподівалися, що bigmir як регулятор ринку не буде настільки нахабно підсуджувати одному з гравців.

Однак цінителі свободи слова з медіа-холдингу Джеда Сандена так і не змогли пробачити нам години критики на їх адресу.

Сьогодні ми отримали відмову в розміщенні в рейтингу bigmir нашого нового сайту " Кияни ". "Бігмір" нам так прямо і написав: "Після всіх ваших опусів в сторону бигмира і Джеда зокрема навряд чи ми буде приймати ваші сайти у свою мережу" (цитуємо із збереженням орфографії оригіналу) - ось така у НИХ демократія, така свобода слова.

Що ж " Киянам "пощастило більше, ніж легендарним" Веселих яйцям "- дітище Чекалкіна на радість Януковичу bigmir розмістив в розділ порнографічних ресурсів. Не повірите, але в розділі порнографії, за версією Ківалова від Інтернету, опинився і наш " Спортобоз "!

Життя, втім, існує і без bigmir. Переважна більшість читачів "ОБОЗа" - за що вам низький уклін - зберегли вірність своїй Інтернет-газеті і приходять на наш сайт в обхід bigmir. Навіть без цензорів з компанії Сандена "ОБОЗ" залишається лідером.

Наш заклик - зроби WWW.Obozrevatel.com стартовою сторінкою! Для цього клікніть тут: Зробити стартовою

PS На адресу "ОБОЗа" вже надійшли коментарі постійних читачів і шанувальників:

Віктор Ю.: Друзі мої! Хіба це НЕ злочин?

Юлія Т.: Любі мої! Найближче годиною 3000 нечесно компаний змінять своих власніків ...

Леонід К.: Падонкі вищій мєрі ... Ну хто-то ж їх фінансіруєт???

Володимир П.: Буду коротким. Мочити в сортирі ...

Віктор Я.: Я вірю, що в Інтернеті більше сильних і здорових людей, ніж цих ..., які заважають нам жити!

Людмила Я.: Була я в цьому Б ... світі! Це просто шабаш якийсь! Всі всюди американське! Один сайт зняли, за ним другий ... І вона тягнеться і тягнеться - рука ...

Володимир Ж.: Покидьки, однозначно!

Роман К.: Пане Б. .. мір! Ваш власник - американець ...

На фото - власник рейтингу "Бігмір"

Листи до редакції:

From: Klusenko Olga [mailto: [email protected]] Sent: Tuesday, March 29, 2005 3:56 PM To:

[email protected]

Subject: [SPAM] ** 6.7 ** Рейтинг Бигмира!

Шановна редакція Обозу!

Всеукраїнське громадське об'єднання "Успішна Україна" висловлює солідарність з Вашою позицією по рейтингу bigmira. Так наприклад і наш сайт www.uspishnaukraina.com.ua був без підстав виключений з розділу "Політика", хоча там до цих висить посилання на сайт виборчого блоку "Команда озимого покоління", якого вже роки 2 фізично не существет

З повагою, Володимир Поляков (менеджер проектів Успішної України)

Через кілька годин після нашої публікації прийшов наступний лист від "Успішної України":

From: Klusenko Olga [mailto: [email protected]] Sent: Tuesday, March 29, 2005 6:10 PM To: [email protected] Cc: [email protected] Subject: [SPAM] ** 6.8 * * Бігмір

Шановна редакція Обозу!

Ми вже з'явилися в рейтингу Бигмира, після нашого листа у Вашу редакцію і розміщення його на Вашому сайті. Так що наш інцидент з Бигмиром можна вважати вичерпання і Успішна Україна не має жодних претензій.

З повагою, Успішна Україна

From: Dmitry Rzhavsky [mailto: [email protected]] Sent: Tuesday, March 29, 2005 8:13 PM To: [email protected] Subject: bigmir

Добрий день,

Ви знаєте, я навіть не здивувався, коли прочитав що бигмир викинув вас з рейтингу!

Кілька наших сайтів вони просто відмовилися реєструвати. Їх відповідь була такою: Ваш сайт не цікавий нашої мережі, і взагалі можете більше на перевірку його не ставити.

Потім викинули і інший з наших сайтів (розділ Політика), за порушення одних з незначних правил. Після кількох спроб виправити свою провину перед Bigmir вони все одно відмовилися. Мовляв, треба читати правила, а видалені сайти не востонавліваются. Я сказав, що буду дзвонити і скаржитися на головний офіс Sputnik Media , але відповідь була такою: "Дзвоніть, Вас там все одно слухати ніхто не буде!"

Після такого нахабного спілкування зі своїми користувачами я в шоці. Ну, нічого я думаю, що скоро просунеться ще одна компанія і виштовхне бигмир з мережі.

Дмитро