РНБО пішла на поступки телеканалам Медведчука: у Данилюка дали відповідь

341,9 т.
РНБО пішла на поступки телеканалам Медведчука: у Данилюка дали відповідь

Рада національної безпеки і оборони України вирішила не вводити санкцій проти телеканалів "112 Україна" і NewsOne.

Про це йдеться у відповіді пресслужби РНБО, повідомляють "Українські Новини". Відомо, що ці медіа належать проросійському політику, куму президента РФ Володимира Путіна Віктору Медведчуку (новина доповнена подробицями).

В документі наголошується, що постанова Верховної Ради від 4 жовтня 2018 року з ініціативою ввести санкції проти телеканалів була розглянута на РНБО 19 березня цього року.

У зв'язку з тим, що українське законодавство дозволяє вводити санкції проти юросіб-резидентів винятково у разі їхньої причетності до терористичної діяльності, РНБО доручила СБУ провести відповідну перевірку зазначених у постанові компаній (ТОВ "Новини 24 години", ТОВ "Партнер ТВ", ТОВ "Лідер ТВ", ТОВ "Телерадіокомпанія "112-ТВ", ТОВ "ТВ Вибір", ТОВ "Новий формат ТВ" та ТОВ "Аріадна ТВ").

Відео дня

"Службою безпеки України фактів, що підтверджують участь зазначених юридичних осіб у терористичній діяльності, не надано", – йдеться у відповіді РНБО.

Отже, причин для введення штрафів для телеканалів "112 Україна" і NewsOne не знайшли.

Відповідь РНБО щодо "112 Україна" і NewsOne
СБУ не надала доказів участі "112 Україна" і NewsOne у терористичній діяльності

Пізніше у пресслужбі РНБО прояснили ситуацію із санкціями. Зазначається, що після пропозиції парламенту застосувати санкції до власників телеканалів "112 Україна" і NewsOne РНБО доручила СБУ перевірити юридичних осіб (перелік був зазначений у додатку до постанови Ради) на діяльність, яка дає підстави застосувати санкції.

"Апарат РНБО повідомив, що на сьогодні Службою безпеки фактів, які підтверджують участь зазначених юридичних осіб у терористичній діяльності, не надано, проте Служба продовжує роботу. РНБО України чекає висновків спецслужби для ухвалення відповідних рішень", – йдеться у повідомленні.

В РНБО запевнили, що поки триває "активна робота у цьому напрямку".

Як повідомляв OBOZREVATEL, телеканал NewsOne пояснив скандальну ідею провести 12 липня телеміст під назвою "Треба поговорити" з пропагандистським каналом "Россия 1".

Від президента України Володимира Зеленського зажадали відреагувати на анонсований телеміст.

Зеленський назвав "дешевим, але небезпечним піарходом" телеміст, який збирався організувати телеканал NewsOne спільно з російськими пропагандистами "Россия 24".

8 липня виконувач обов'язків глави СБУ Іван Баканов закликав президента скликати термінове засідання РНБО і ввести санкції проти телеканалів NewsOne і "112 Україна" за телеміст із Росією.