Він брехав і брав гроші: спливли нові факти щодо співпраці людини Трампа з Росією

15,8 т.
Майкл Флінн

Екс-радник президента США Дональда Трампа з питань національної безпеки Майкл Флінн збрехав у минулому році під час виборчої кампанії, що отримував гроші за виступ у Москві не від російського урядового телеканалу RT, а від американського агентства.

Відео дня

Про це йдеться у листі старшого члена Комітету Палати представників з нагляду конгресмена Елайджі Каммінгса чолі цього ж комітету, пише СNN.

Як зазначається раніше Флінн визнав, що його наймали для виступу, розповівши багатьом медіа в липні та серпні 2016 року, що отримував гонорари за промови. Але він відмовлявся називати суму, заявляючи, що виплати йому робило американське бюро доповідачів, а не російський мовник.

У зв'язку з цим наводиться навіть заява Флінна, яку він зробив для Yahoo News у липні: "Я не брав ніяких грошей у росіян".

А документи, отримані Комітетом Палати представників з нагляду, показали, що саме телеканал Russia Today виплатив компенсацію безпосередньо Флінну в якості частини пакету платежів для американського бюро доповідачів Leading Authorities Inc.

Пакет також включав оплату послуг самого бюро та візові збори.

У листуванні між Russia Today і бюро, представник RT зазначив, що виставлена спочатку ціна за присутність Флінна була "занадто високою", і попросив компанію зменшити оплату. Крім того, серед документів Комітет Конгресу отримав копію чека Бюро доповідачів за організацію перебування Флінна в Росії.

Крім того, як стверджується у матеріалі, комітет Палати представників з нагляду також отримав електронного листа, датованого 13 листопада 2015 року, від чиновника RT телебачення Росії, де було зазначено, що "ми покриємо виплату винагороди генералу Флінну в нашому офісі в Лондоні".

Нагадаємо, раніше з'явилися нові дані про те, як Трамп брав Флінна на роботу.