YouTube видалив два німецьких канали RT: Симоньян назвала це війною проти Росії

1 хвилина
5,9 т.
YouTube видалив два німецьких канали RT: Симоньян назвала це війною проти Росії

YouTube видалили два німецьких канали RT – російського пропагандистського телеканалу, головною редакторкою якого є Маргарита Симоньян. У компанії Google, якій належить відеохостинг, пояснили, що це пов'язано з поширенням фейків про коронавірус.

Сама Симоньян в Twitter уточнила, що обидва канали більше не можна відновити. Вона пропонує відповісти санкціями "хоча б із самоповаги".

"Дуже чекаю, що рідна держава, не відкладаючи, заборонить в Росії Deutsche Welle і інші німецькі ЗМІ, а також закриє корпункти ARD і ZDF. Я вже мовчу про санкції до самого YouTube. Хоча б із самоповаги ми повинні це зробити", – поскаржилася пропагандистка.

У Google пояснили, що у них є чіткі правила спільноти, які були порушені, про що RT DE попереджали.

Відео дня

"RT DE було оголошено попередження за завантаження контенту, що порушує наші правила щодо неправдивої інформації про коронавирусной інфекції COVID-19. Це призвело до припинення їх прав на публікацію відео", – наводить "Інтерфакс" заяву компанії.

Також там додали, що після припинення прав власників каналу намагалися обійти обмеження і використовували другий канал.

Сама ж Симоньян заявила, що ці правила нібито ніде не прописані і заявила про "оголошення медійної війни Росії".

Як повідомляв OBOZREVATEL, Google в липні заблокував кілька російських YouTube-каналів і сайтів, які критикували уряд і Збройні сили України. Контент на цих ресурсах публікувався російською та українською мовами.