Злякалися правди: у РФ відключили від ефіру "Дождь" та "Эхо Москвы"

1 хвилина
5,9 т.
Злякалися правди: у РФ відключили від ефіру 'Дождь' та 'Эхо Москвы'

Роскомнагляд відключив від ефірів російські телеканал "Дождь" та радіостанцію "Эхо Москвы". Також заблоковано сайти.

Відео дня

Про це повідомив головний редактор "Эхо Москвы" Олексій Венедиктов та проєкт GlobalCheck. Їх заблокували через матеріали "із закликами до екстремістської діяльності".

Під "екстремізмом" вони мають на увазі "свідомо неправдиві відомості про дії російських військових у межах спеціальної операції із захисту "ЛНР" та "ДНР". Такими фразами Роскомнагляд називає відкрите вторгнення країни-агресора, обстріл цивільних об'єктів і вбивства мирних громадян".

"Ми вважаємо, що нічого не порушували, не бачимо жодних слідів порушень", – сказав Венедиктов "Інтерфаксу".

Пізніше він опублікував вимоги Генпрокуратури та Роскомнагляду.

Тільки перевірена інформація в нас у Telegram-каналі obozrevatel. Не ведіться на фейки!