На держтелеканалі "Рада" протестувальників у Казахстані назвали терористами і похвалили Лукашенка. Відео

2 хвилини
108,3 т.
На держтелеканалі 'Рада' протестувальників у Казахстані назвали терористами і похвалили Лукашенка. Відео

В ефірі парламентського каналу Рада політична експертка та президентка Асоціації соціального розвитку через право Інна Силантьєва назвала громадян Казахстану, які вийшли на протест, терористами. Вона також похвалила Олександра Лукашенка, нелегітимного президента Білорусі.

Ефір відбувся у п'ятницю, 7 січня. Відривок з нього на своїй сторінці у Twitter опублікував екслідер "Правого сектора" в Одесі Сергій Стерненко (щоб повидитися відео, доскрольте до кінця сторінки).

Силантьєва говорила російською мовою та заявила, що їй сподобалися висловлювання диктатора Лукашенка на підтримку президента Казахстану Касим-Жомарт Токаєва.

Інна Силантьєва
Відео дня

"Він (Лукашенко. – Ред.) сказав, що саме такий президент, дипломатичний, розумний, може вести діалог. Він може знайти шляхи вирішення з бунтівниками. Але оскільки це терористи, вже добре навчені люди, то довелося скористатися ОДКБ", – сказала вона.

Експертка процитувала й інші висловлювання Лукашенка, де він назвав Білорусь мирною країною, яка нібито не допустить того, що відбувається у Казахстані.

"І Лукашенко зазначив: "Ми – мирна країна Білорусь. Ви подивіться, що відбувається в Казахстані. Ми такого не допустимо". Вони також готові ввести свої війська", – зазначила російською Силантьєва.

Стерненко звернув увагу на те, що канал "Рада" є державним. Кошти на нього виділяють із бюджету.

"А це державний телеканал "Рада", яким віднедавна займається експродюсер каналів Медведчука Семенов. В ефірі спонсорованого за наші кошти каналу "експертка" вихваляє самопроголошеного президента Білорусі Лукашенка та схвалює вторгнення російських військ у Казахстан", – написав він.

Скриншот допису Сергія Стерненка у Twitter

Депутат Верховної Ради України 8 скликання Борислав Береза на своєму каналі у Telegram звернув увагу на те, що під час ефіру були перебої зі звуком. "Окреме питання до звуку. Адже це й на нього витратили десятки мільйонів гривень?" – написав він.

Скриншот з Telegram-каналу Березовий сік

Нагадаємо: 15 грудня канал "Рада" запрацював у форматі телемарафону. Ним займається колишній продюсер каналів у пулу Віктора Медведчука, на які наклали санкції РНБО, "112 Україна", NewsOne та "Прямий" Олексій Семенов.

Як повідомляв OBOZREVATEL, кореспондентка телеканалу "Рада" з кількох спроб не змогла правильно вимовити слово "архистратиг" й отримала зауваження від очевидиці в прямому ефірі. Курйозний випадок став приводом для жартів українців у мережі.