У Латвії після гучного скандалу анулювали ліцензію на мовлення російського "опозиційного" каналу "Дождь"

1 хвилина
7,6 т.
Дождь позбавили ліцензії у Латвії

У Латвії анулювали ліцензію російського телеканалу "Дождь", в ефірі якого пролунала скандальна фраза про "допомогу" мобілізованим росіянам "з оснащенням і просто з елементарними зручностями на фронті". Ведучого Олексія Коростельова, який сказав це, раніше було звільнено.

Відео дня

Рішення щодо мовлення телеканалу ухвалила Національна рада країни з електронних ЗМІ (NEPLP). Це підтвердив керівник останньоъ Іварс Аболіньш, передає Delfi.lv.

Як заявив Аболіньш, таке рішення зв'язане з урахуванням державної безпеки Латвії та громадського порядку.

Нагадаємо, що у випуску програми "Дождя" під назвою "Здесь и сейчас" від 1 грудня ведучий Коростельов сказав: "Надсилайте нам повідомлення на пошту або пишіть нам у наш телеграм-бот... Ми сподіваємося, що багатьом військовослужбовцям у тому числі ми змогли допомогти, наприклад, з оснащенням і просто з елементарними зручностями на фронті".

Це спровокувало гучний скандал. Головний редактор "Дождя" Тихін Дзядко погодився, що ця фраза створює відчуття у глядача, що телеканал займається наданням допомоги армії РФ. Однак він запевнив, що компанія "не займалася, не займається й не займатиметься допомогою з оснащенням російської армії – на фронті чи за його межами".

Резонансний випуск програми співробітники "Дождя" видалили та вибачилися перед глядачами.

А журналістка Катерина Котрікадзе 2 грудня заявила, що "Дождь" вирішив припинити співпрацю з Коростельовим.

Про звільнення з телеканалу пізніше оголосили його ведучі Маргарита Лютова, Володимир Роменський і Дарина Лукутіна.

Роменський при цьому сказав, що вважає звільнення Коростельова "жахливою помилкою". "Кинули під автобус" свого. Віддали "на заклання" близького. Я так не можу і звільняюся", – заявив він.

Як писав OBOZREVATEL:

– Раніше Національна рада з електронних ЗМІ Латвії оштрафувала телеканал "Дождь" на 10 тисяч євро за зображення Криму у складі Росії та найменування окупаційного війська РФ "нашою армією".

– Роскомнагляд відключив мовлення "Дождя" на території РФ ще у травні-2022.

Тільки перевірена інформація в нас у Telegram-каналі Obozrevatel та у Viber. Не ведіться на фейки!