''Ми — російські люди!'' На українському телеканалі спалахнув сепаратистський скандал

73,7 т.
''Ми — російські люди!'' На українському телеканалі спалахнув сепаратистський скандал

У мережі з'явилося скандальне відео за 2014 рік, на якому нинішній виконавчий директор телеканалу "UA: Перший" Олександр Лієв називав українців "російськими людьми" і закликав легалізувати сепаратистський "референдум" у Криму (щоб подивитися відео, доскрольте сторінку до кінця).

Примітно, що проросійську агітацію він озвучував за тиждень до проведення фейкового плебісциту. Крім цього, на той момент Лієв обіймав посаду міністра туризму АР Крим. Компроматним роликом поділився блогер Мстислав Соболєв на своїй сторінці у Facebook.

"Чому головною кнопкою ТБ України керують "російські" люди? Карта України без Криму, непоказаний хресний хід української церкви і військовий парад, який не хотіли включати в програму, але були змушені це зробити в останній момент. Це все — про "UA: Громадське мовлення" ("UA: Перший", привіт Аласанія!). Якщо це когось дивує, то послухайте лаконічну думку нинішнього виконавчого директора каналу "UA: Перший" Олександра Лієва. По суті — він права рука керівника всього суспільного ТБ України Зураба Аласанії", — обурюється блогер.

Відео дня

Зокрема, він звертає увагу на низку скандальних посилів у виступі Лієва 7 березня 2014 року, записаного на тлі російського триколора в Криму. Там колишній міністр туризму АР Крим стверджує, що всі кримчани — нібито ментально "російські" люди, закликає легалізувати "референдум" і хвалиться тим фактом, що був довіреною особою екс-президента-втікача Віктора Януковича та навіть голосував за нього.

"Тобто "громадським" телеканалом, функцією якого є інформаційна робота проти російської агресивної пропаганди, керує чиновник, який визнав "Кримнаш" і заявляє, що він — "русскій". У мене немає питань до Аласанії і його "російських" людей. Але є одне велике питання до СБУ. СБУ! Чому громадським телебаченням України керують "російські" люди?" - з обуренням підсумував Соболєв.

Як повідомляв OBOZREVATEL, раніше відоме харківське видавництво навчальної літератури "Ранок" потрапило у грандіозний скандал — воно випустило книгу "Рослинний світ", у якій тимчасово анексуваний Крим позначило як російську територію. Пізніше керівництво компанії вибачилося за інцидент, назвавши його прикрою помилкою.