Ахметов здивував "Обозреватель"

5,4 т.
Ахметов здивував 'Обозреватель'

Інтернет-видання "Обозреватель" жодного разу не було запрошено на судовий розгляд за позовом Ріната Ахметова проти видання в Високий суд правосуддя (Лондон).

Видання не було поінформоване про дату, ні про час засідання, яке проходило в Лондонському суді.

Тому винятково дивно поява в ЗМІ інформації про те, що Ахметов виграв суд у "Оглядача".

Те, що Високий суд правосуддя визнав наклепом інформацію, опубліковану в статті, розміщеній в інтернет-виданні "Обозреватель", стало відомо з повідомлення прес-служби адвокатської фірми Akin Gump Strauss Hauer & Feld LLP, яке захищало інтереси Ріната Ахметова в суді.

Відео дня

Нагадаємо, 30 березня 2007 Ахметов подав позов до суду Лондона з проханням визнати наклепом інформацію про нього, опубліковану в інтернет-виданні "Обозреватель".

Зокрема, Ахметов просив визнати неправдивою інформацію, викладену в циклі статей журналістки Тетяни Чорновіл про дитинство і молодість Ахметова.