"Імеді" продали грузино-арабської компанії

871
'Імеді' продали грузино-арабської компанії

Грузинська телекомпанія "Імеді" продана грузино-арабської інвестиційної компанії RAK Georgia Holding. Сума угоди не називається.

Колишній власник "Імеді" Джозеф Кей заявив, що продав 90 відсотків акцій цієї компанії, залишивши у себе 10 відсотків. Він пояснив угоду бажанням "відшкодувати збитки компанії, які вона понесла протягом останніх місяців".

RAK Georgia Holding - спільне підприємство, в якому з арабської сторони бере участь девелоперська компанія Rakeen. У Грузії це підприємство, за інформацією Georgian Business Week, отримало, зокрема, права на управління портом Поті строком на 49 років. Крім того, в червні 2008 року Rakeen взяла в оренду Мтацміндському парк, розташований у Тбілісі (парк, як повідомляли грузинські ЗМІ, в кінці 2007 року був конфіскований у Бадрі Патаркацишвілі грузинською владою).

Нагадаємо, що "Імеді" була створена грузинським підприємцем Бадрі Патаркацишвілі. Телекомпанія стала провідним опозиційним ЗМІ Грузії. У 2007 році Патаркацишвілі, конфліктували з владою республіки, передав акції "Імеді" в управління компанії News Corporation Руперта Мердока.

У листопаді 2007 року після розгону акцій протесту в Тбілісі грузинський спецназ розгромив студію "Імеді". Значна частина апаратури була знищена. Телеканал повернувся в ефір тільки в травні 2008 року, правда, тепер він транслював лише розважальні програми, передає Лента.Ру .

Після смерті Патаркацишвілі очікувалося, що "Імеді" перейде під контроль його вдови Інни Гудавадзе. Проте свої права на телекомпанію несподівано пред'явив зведений брат покійного Джозеф Кей. Представники грузинської опозиції звинуватили його в шахрайстві і змові з грузинською владою, зацікавленими в тому, щоб позбутися від опозиційного каналу.

Читайте по темі:

Телеканал "Імеді" знову повернувся в грузинський ефір

Телеканал "Імеді" знову під арештом

Екс-директор "Імеді" створить свою партію

Телеканал "Імеді" шантажують його власником

Грузинська телекомпанія "Імеді" знову поза ефіром

"Імеді" продали грузино-арабської компанії