УкраїнськаУКР
EnglishENG
PolskiPOL
русскийРУС

Китайські дисиденти звинуватили телебачення у пропаганді

708
Китайські дисиденти звинуватили телебачення у пропаганді

Представники китайської інтелігенції підписали відкритий лист із закликом до бойкоту випусків новин на державному телеканалі.

У листі стверджується, що Центральне телебачення Китаю (CCTV) використовує новини та історичні серіали для пропаганди та промивання мізків.

Автор листа Лінь Цанчжоу повідомив BBC , що мета акції - щонайменше послужити сигналом тривоги і привернути увагу аудиторії до проблеми. Такий поворот подій викликав занепокоєння у китайської влади.

Уряд часто звинувачує західні ЗМІ в упередженому ставленні до Китаю. Однак у відкритому листі в систематичній упередженості дорікає головний китайський держканал.

У зверненні, під яким підписалися понад 20 академіків і юристів, згадується шість основних способів, за допомогою яких ведеться пропаганда. Зокрема, стверджується, що державна телевізійна монополія замовчує випадки громадських хвилювань і заворушень і обіляє дії уряду, як у недавній історії зі скандалом з приводу зараженого молока .

Як стверджують автори листа, що підписали набрид властивий центральному телебаченню позитивний ухил в подачі внутрішніх новин, при негативному тоні у висвітленні міжнародних подій. За їх словами, мета листа - попередити громадськість про існуючу проблему, хоча вплив державного телемовлення занадто широко, щоб був можливий його ефективний бойкот.

Через те, що китайські засоби масової інформації перебувають під контролем держави, звернення довелося опублікувати на веб-сайті, що базується в США, однак воно широко розійшлося по китайським інтернет-ресурсів.

Читайте по темі:

У Китаї вилучають молоко, випущене до меламінового скандалу

Китай формує стратегічні запаси копалин

Китай вдарить стабільністю по "кризового" бандитизму

Китайські дисиденти звинуватили телебачення у пропаганді