Російського бізнесмена впіймали на переоформленні газового бізнесу Януковича

10,7 т.
Російський бізнесмен переоформляє газовий бізнес Януковича

Засновник російської MosCityGroup бізнесмен Павло Фукс створив близько 20 нових компаній для переоформлення на них близько 15 газових родовищ в Україні, що вважаються "газовим бізнесом" екс-президента України Віктора Януковича.

Відео дня

Кожній з них він готується передати по одній ліцензії, передає "Економічна правда" .

У 2017 році фірма "Голден Деррік" за допомогою судів відновила півтора десятка ліцензій на нафтогазові площі в Полтавській області. В цілому компанія "Голден Деррік", перейменована в "Іст Юроуп Петролеум", створила 18 дочірніх компаній, які вказують основним видом своєї діяльності розвідувальне буріння та видобуток вуглеводнів.

Тепер Фукс передає ці спецдозволи родинним структурам, щоб не допустити повернення ділянок державі.

Так на ТОВ "ГЛК-інвест" будуть оформлені права розробки Гулаковської нафтогазової площі, на ТОВ "ЗВС інвест - Зуївської", на ТОВ "НДК інвест - Ново-Диканської", на ТОВ "РНК інвест - Руновщінскої".

У вересні 2016 роки після понад двох років судових розглядів компанія "Голден Деррік" повернула собі право на розробку українських газових родовищ. Зокрема, Держгеонадра в кінці серпня-початку вересня відновила "Голден Деррік" дії трьох ліцензій на газові площі в Полтавській, Харківській і Дніпропетровській областях.

ТОВ "Голден Деррік" отримало скандальну популярність в 2011 році впродовж якого компанія на позаконкурсній основі отримала більше двох десятків спецдозволів на користування надрами. Такі успіхи пов'язували з лобіюванням бізнесу компанії міністром енергетики Едуардом Ставицьким і Миколою Присяжнюком.

На даний момент, 33% ТОВ "Голден Деррік" володіє державна НАК Надра України, а решта 67% належать офшору Hartlog Limited з орбіти власника MosCityGroup Павла Фукса. Також він відомий скупкою токсичних активів у оточення президента-втікача Віктора Януковича.

Як повідомляв OBOZREVATEL , голова правління Центру протидії корупції розповів, як саме арабський телеканал вийшов на документи про виведення грошей Януковича.

Фукс спростував дані розслідування арабського телевізійного канал Аl Jazeera про участь у виведенні $ 1,5 млрд Януковича.