Шантажем та погрозами займаються ті, хто бойкотує пресу, – Бєлянський прокоментував звинувачення радника ОП Подоляка

1 хвилина
3,4 т.
Шантажем та погрозами займаються ті, хто бойкотує пресу, – Бєлянський прокоментував звинувачення радника ОП Подоляка

Телеканал "Україна 24" проводить незалежну інформаційну політику з урахуванням інтересів суспільства та професійних стандартів журналістики, а погрозами та шантажем займаються чиновники, які бойкотують пресу та займаються дискредитацією незручних їм журналістів.

Про це йдеться у заяві члена наглядової ради "Медіа Групи Україна" Дмитра Бєлянського у відповідь на висловлювання радника глав Офісу президента Михайла Подоляка про нібито "шантажний тиск" з боку центральних телеканалів.

"Ми змушені нагадати М.Подоляку, що шантажем та погрозами займається, скоріше, не канал "Україна 24", а ті, хто бойкотує пресу, висуває умови для участі ньюсмейкерів влади в інформаційних програмах та проводить дискредитаційні кампанії щодо незручних журналістів", — йдеться у повідомленні. у заяві Дмитра Бєлянського, оприлюдненій на сайті видання "Сегодня".

Відео дня

Бєлянський підкреслив, що редакційна політика каналу, як і всіх інформаційних активів МДУ, об'єднаних у Новинну групу, формується незалежно, виходячи з інтересів суспільства і відповідно до професійних стандартів журналістики. Акціонер "Медіа Групи Україна" не втручається у редакційний процес.

Дмитро Бєлянський також відповів на висловлювання радника голови ВП щодо складу гостей телеканалу "Україна24", які вільно висловлюють свою позицію у прямому ефірі.

"Звинувачуючи канал у висвітленні діяльності та підтримці непрохідних політиків, Подоляк мовчить про те, що канал висвітлює діяльність усіх українських політиків – від шостого Президента України Володимира Зеленського до кожного претендента на цю посаду", - йдеться у заяві Бєлянського.

Раніше 1 листопада в інтерв'ю виданню "Бабель" Михайло Подоляк звинуватив українські телеканали, зокрема "Україна 24", у нібито "прямому шантажному тиску на владу через ті чи інші інформаційні продукти".

Нагадаємо, до цього, журналісти громадського телебачення "UA: Перший" звинуватили радника глави ВП Подоляка в тиску та спробах втручатися в редакційну політику громадського телеканалу.