ЗМІ США: Переворот в Тунісі стався через WikiLeaks

685
ЗМІ США: Переворот в Тунісі стався через WikiLeaks

Поява на сайті "WikiLeaks" конфіденційної інформації могло спровокувати падіння режиму Зіна аль-Абідіна бен Алі в Тунісі. Таку точку зору висловлює, коментуючи ситуацію з державним переворотом в цій країні, ряд авторитетних американських видань, включаючи газету "New-York Times" та журнал "Foreign Policy". "Телеграми американських дипломатів з Тунісу свідчать про все більш суперечливому відношенні (Сполучених Штатів. - Ред.) до режиму Зіна аль-Абідіна бен Алі ", - повідомляє газета" New-York Times ". З одного боку, в оприлюднених документах "висловлюється стурбованість повсюдним невдоволенням, викликаним кричущими фактами корупції в сім'ї президента", з іншого - висловлюється "вдячність бен Алі за його співпраця в питаннях боротьби з тероризмом і підтримання довгого періоду стабільності". На думку автора статті, поява у відкритому доступі секретного дипломатичного листування стало свого роду "спусковим гачком" і послужило однією з причин масових заворушень і погромів в країні. "Ці телеграми, які вдалося добути і ... оприлюднити організації" WikiLeaks ", сприяли тому, що гнів народу виплеснувся на вулиці і досяг своєї кульмінації в п'ятницю, коли бен Алі, протягом 23 років залишався при владі, змушений був покинути країну" , - пояснюється в публікації, пише ИТАР-ТАСС.