Буш звинуватив Washington Times в порятунку бін Ладена

536
Буш звинуватив Washington Times в порятунку бін Ладена

Президент Сполучених Штатів Джордж Буш заявив, що в 1998 році спецслужбам не вдалося ліквідувати Осаму бін Ладена через публікацію в одній з американських газет.

За словами Буша, газета повідомила про те, що бін Ладен використовує для переговорів зі своїми підлеглими та представниками інших терористичних угруповань супутниковий телефон.

Стаття вийшла в той момент, коли телефон терориста номер один прослуховувався ЦРУ, пояснив президент. Після цього терорист змінив телефон, і спецслужба втратила його слід.

При цьому Буш не назвав видання, винну в невдачах ЦРУ.

Однак 20 грудня The Washington Post з посиланням на анонімні джерела в Білому домі повідомило про те, що президент мав на увазі статтю, опубліковану в The Washington Times 21 серпня 1998.

Матеріал був повністю присвячений бін Ладену, де в 22 параграфі написано: "Він спілкується зі світом за допомогою комп'ютерів і супутникових телефонів".

У статті, опублікованій в середу, The Washington Times стверджує, що це не єдина стаття, в якій говорилося про телефон терориста.

Так в 1996 році журнал Time опублікував статтю, в якій стверджувалося, що бін Ладен "використовує супутникові телефони для зв'язку з ісламськими терористами в Європі, Африці і на Близькому Сході".

У 1998 році за день до появи статті в The Washington Times про те ж повідомила CNN.

Інформація про телефон терориста з'являлася також на CBS і в USA Today.

Буш розкритикував публікацію в The Washington Times через кілька днів після того, як інше авторитетне американське видання - газета The New York Times - оприлюднило таємний указ президента. Він дозволяв американським спецслужбам вести стеження за підозрілими американцями без санкції суду.

Пізніше, американський лідер визнав існування документа і заявив, що його оприлюднення загрожує національній безпеці країни.